Szanowni Rodzice,

Drodzy Uczniowie,

W nowym roku szkolnym firma Vulcan wprowadziła wiele zmian dotyczących funkcjonowania  dziennika elektronicznego.

Zmienił się m.in. sposób logowania oraz aplikacja mobilna obsługująca dziennik. Aplikacja Dzienniczek Vulcan została dezaktywowana. W sklepie Google Play lub Apple Store pojawiła się nowa aplikacja eduVULCAN, którą należy pobrać, aby móc wyświetlać dziennik w wersji mobilnej.

Uczniowie oraz rodzice uczniów z klas 2, 3, 4 mogą zalogować się do dziennika sami, aktualizując swój dostęp.

Uczniowie oraz rodzice uczniów z klas 1 do zalogowania będą potrzebowali kodów QR, które generuje szkoła.

Kody QR dla uczniów klas 1 zostaną rozdane 2 września przez wychowawców klas.
Kody QR dla rodziców uczniów klas 1 zostaną rozdane 9 września na wywiadówce szkolnej.

Zachęcamy do zapoznania się z filmikiem instruktażowym oraz szczegółowymi informacjami dotyczącymi wszystkich zmian na stronie: https://dziennik.vulcan.edu.pl/akz/

W razie problemów technicznych przy aktualizacji konta prosimy o kontakt z firmą VULCAN:

Adres email: pomoc@vulcan.edu.pl

Numer telefonu: (71) 757-29-29